تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت


مقاله آماده ارائه کارآفرینی


مقاله آماده ارائه کارآفرینی

مشخصات محصول :

دارای صفحه مشخصات

تعداد صفحات : 8 صفحه

فرمت فایل : ورد قابل ویرایش ( docx )

چکیده مقاله :

تربیت نیروی انسانی و آموزش در جامعه باهدف بهره برداری آتی از این نیرو صورت می گیرد. اما امروزه بسیاری از جوانانی که دردانشگاهها و مراکز علمی کشور به تحصیل مشغولند امیدوارند که پس از فراغت از تحصیل هرچه سریعتر وارد "بازار کار " شوند. عبارت "بازار کار " عبارتی است بسیار حساس ، وبرداشت جوانان از این عبارت ، یکی از عوامل حیاتی موثر در آینده کشور به حساب می آید.متاسفانه امروزه "بازار کار " در اذهان بسیاری ازجوانان و دانشجویان کشور یکسری پستهای ازپیش تعیین شده ، و به عبارتی یکسری "صندلیهای پیش ساخته ای " تعبیر می شود که درجامعه منتظر آنهاست . اما دیدگاه کارآفرینانه نسبت به پدیده اشتغال ، تاحد زیادی از مشکلات جوانان در مواجهه با آینده ، خواهدکاست . یک چنین دیدگاهی می تواند در پوشش تحولات فرهنگی لازم برای توسعه کارآفرینی در کشور،حاصل شود.

هدف این مقاله ، بررسی و تحلیل جنبه های مختلف فرهنگ کارآفرینی و ارزیابی اقدامات لازم برای پیاده سازی آن است . در این راستا سعی بر آن است که با تحلیل ویژگیها، ارزشها،هنجارها، و دانش لازم برای استفاده برنامه ریزی شده از کارآفرینی به عنوان ابزار توسعه اقتصادی ،گامی درجهت ایجاد زمینه لازم برای اقدامات کارشناسی برداشته شود.


مبلغ قابل پرداخت 13,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 215

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • مقاله رابطه عدالت و حقوق در اندیشه امام علی (ع)
  • مقاله بانکداری ربوی و غیر ربوی
  • مقاله کامل و آماده ارائه حدود اعتبار اسناد رسمی و عادی در دعاوی مدنی
  • مقاله آماده پولشویی
  • عوامل و نظریه های انگیزش در سازمان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد