تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت


مقاله آماده پولشویی


مقاله آماده پولشویی

مشخصات محصول :

دارای صفحه مشخصات

تعداد صفحات : 15 صفحه

فرمت فایل : ورد قابل ویرایش ( docx )

قسمتی از مقاله :

 

پولشویی

تاریخچه اصطلاح:

نخستین بار فردی به نام آلکاپون گروهی به نام آلکاپونها تشکیل داد. این گروه به زور از مردم اخاذی می‌کردند. آنان برای پنهان کردن شیوه عمل خود، رختشویخانه‌ای تأسیس کرده و وانمود می‌کردند درآمد خویش را از این راه به دست می‌آورند و نه از راه نامشروع. اصطلاح پول‌شویی اینچنین شکل گرفت.پولشویی به مجموعه اعمالی گفته می‌شودکه طی ان معاملات و در امدهای نامشروع شکلی کاملا قانونی می‌گیرند و از تعقیب و مجازات قانون رهایی میابند.

مقدمه:

واژه پولشويي براي توصيف فرايندي مورد استفاده قرار مي گيرد كه درآن پول غيرقانوني يا كثيفي كه حاصل فعاليتهاي مجرمانه مانند قاچاق موادمخدر، قاچاق اسلحه و كالا، قاچاق انسان، رشوه، اخاذي، كلاهبرداري و... است، در چرخه اي از فعاليتها و معاملات، با گذر از مراحلي، شسته و به پول قانوني و تميز تبديل مي شود.

پولشويي به عنوان يك جرم در دهه 1980 بويژه درمورد عوايد حاصل از قاچاق موادمخدر وداروهاي روان گردان موردتوجه كشورهاي غربي قرار گرفت. اين امر به دليل آگاهي كشورهاي مزبور از سودهاي كلان حاصل از اين فعاليت مجرمانه و نگراني آنها درباره گسترش مصرف موادمخدر در جوامع غربي بود كه انگيزه مبارزه با فروشندگان موادمخدر را براي دولتها ازطريق تدوين قوانيني كه آنها را از عوايد غيرقانوني محروم كند به وجود آورد.


مبلغ قابل پرداخت 21,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 222

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • مقاله رابطه عدالت و حقوق در اندیشه امام علی (ع)
  • مقاله بانکداری ربوی و غیر ربوی
  • مقاله کامل و آماده ارائه حدود اعتبار اسناد رسمی و عادی در دعاوی مدنی
  • مقاله آماده پولشویی
  • عوامل و نظریه های انگیزش در سازمان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد